Fremdrift

Indtast dit søgeord

Skab fællesskab og teamwork i fleksible rammer

5. maj, 2020

    Sociale medier

Med så mange mennesker, som arbejder hjemmefra i den nuværende situation med COVID-19, stiller det endnu større krav end normalt. Det kan være en udfordring at skabe tillid, en stærk fællesskabsfølelse, holde teamwork i gang samt motivationen oppe, når en del teammedlemmer er fysisk isolerede igennem en længere periode. Det kræver omtanke samt aktiv handling at skabe højt ydende teams i trivsel.

Men med nye rutiner og tilpasning kan I få det bedste ud af mulighederne og få gode erfaringer med digitale værktøjer, andre samarbejdsformer og muligheder for videndeling. Der sker i disse år en hastig udvikling i digitale teknologier, hvor det ikke kun handler om at forsøge at kopiere det fysiske møde, men derimod også at integrere andre teknologier, andre former for interaktion, adgang til data og information samt muligheder for videndeling. Det bliver mere end en mødefacilitet og i højere grad en samarbejdsplatform. I bedste fald kan det åbne muligheder op for større effektivitet, fleksibilitet og mobilitet.

Læs EY’s artikel og få tips til, hvordan du kan bruge digitale værktøjer og tilpasse dig nye arbejdsformer for dig og dit team.

Andre relevante artikler

Kontakt

Er du interesseret i vores ydelser? Vil du lave en forespørgsel? Kontakt os via nedenstående formular og vi vender tilbage så snart vi kan. Du kan også kontakte et lokalt kontor.

Abonner på EY's nyhedsbreve

EY udgiver en række nyhedsbreve, der er relevante for små og mellemstore virksomheder. Nyhedsbrevene er gratis og indeholder korte artikler, der beskriver aktuelle lovkrav og udfordringer, samt fakta og inspiration til virksomhedsejere, direktører, økonomichefer m.fl. Du tilmelder dig via nedenstående link.

Få nyheder fra EY

Vil du have hjælp?

Hvordan kan du udvikle din virksomhed?

Vi har lang erfaring med de udfordringer, som du og din virksomhed står overfor - uanset om der er tale om revision, regnskab, skat eller anden rådgivning.