Fremdrift

Indtast dit søgeord

Forbrugerne har fået større fokus på persondata under Covid-19

25. januar, 2021

    Sociale medier

I takt med at restriktioner og nedlukning har øget afhængigheden af de digitale platforme og services, så er forbrugerne også blevet mere opmærksomme på, hvilke persondata de deler, og de er blevet mere bevidste om, hvad de får tilbage ved at dele private informationer. Det viser rapporten EY Global Consumer Privacy Survey.

Vil du fx dele din søgehistorik, indkøb, alder, betalingsoplysninger eller helbredsdata? COVID-19 har øget vores brug af digitale services, og samtidig også ændret vores holdninger og adfærd vedrørende persondata. Virksomhederne skal derfor forholde sig til forbrugernes nye forventninger.

Læs mere om forbrugernes større fokus på persondata her.

Andre relevante artikler

    Kontakt

    Er du interesseret i vores ydelser? Vil du lave en forespørgsel? Kontakt os via nedenstående formular og vi vender tilbage så snart vi kan. Du kan også kontakte et lokalt kontor.

    html_class="cf7-form"]

    Vil du have hjælp?

    Hvordan kan du udvikle din virksomhed?

    Vi har lang erfaring med de udfordringer, som du og din virksomhed står overfor - uanset om der er tale om revision, regnskab, skat eller anden rådgivning.